Via zoekmachine-optimalisatie is het mogelijk om bezoekers op je website te krijgen. SEO is weliswaar een erg krachtig instrument, maar dit kost tijd. Wil je wel direct traffic en omzet uit zoekmachines halen, dan kun je advertentienetwerken zoals Google Ads inzetten.
Waar beide zoekmachines Bing en Yahoo! eerder eigen advertentiesystemen hebben ze in 2009 de handen ineen geslagen en kun je via Microsoft Advertising adverteren op beide zoekmachines. Ondanks het vrij lage bereik van Bing & Yahoo! raden wij onze klanten aan altijd Microsoft Ads in te zetten naast Google Ads.
Door display in te zetten kun je met verschillende uitingen (banners, homepage takeovers) adverteren op diverse websites waar je doelgroep zich bevindt. Via netwerken zoals het Google Display Netwerk (GDN) en diverse Real Time Bidding (RTB) netwerken is het mogelijk om miljoenen Nederlanders te bereiken.
Doordat Facebook veel informatie haalt uit persoonlijke profielen kunnen advertenties op Facebook erg gericht op een bepaalde doelgroep worden getarget. Je advertenties verschijnen automatisch in de tijdlijn van de doelgroep waar jij je op richt.
Google Shopping is zeer geschikt voor het aanbieden van je producten op internet. Het voordeel van Shopping is dat je producten zichtbaar worden in Google door een afbeelding. Dit laat de bezoeker een beter beeld zien van hoe het product eruitziet qua grootte, vormgeving etcetera.
De Google Tag Manager is een tool van Google om op een flexibele manier tags te plaatsen op websites en apps. Impactful heeft veel ervaring in het implementeren van de Google Tag Manager en kan de meest complexe tags plaatsen.
Welk bedrijf wil nu niet meer bezoekers en omzet uit zoekmachines halen? Ook nog eens zonder daarvoor te hoeven betalen! Hiervoor heb je maar 1 ding nodig: hoge rankings voor relevante zoekwoorden. Met SEO kunnen we dat voor je realiseren.