Voorheen hadden de zoekmachines Bing en Yahoo! beide hun eigen advertentiesystemen. In 2009 hebben Bing en Yahoo! de handen ineen geslagen en kun je via Microsoft Advertising adverteren op beide zoekmachines. Ondanks het vrij lage bereik van Bing & Yahoo! raden wij onze klanten aan altijd Microsoft Advertising in te zetten naast Google Ads.
Immers: als mensen binnen je doelgroep zoeken op Bing of Yahoo! dan zoeken ze op dat ogenblik niet op Google naar jouw product of dienst.
Wat zijn de voordelen van Microsoft Advertising?
- 5 – 10% extra bereik;
- 20 – 50% lagere klikprijzen (CPC);
- Veel minder concurrentie dan Google Ads;
- Groeiend bereik, met name op mobiel.
Hoe gaan we te werk?
Het opzetten van een Microsoft Advertising campagne is eigenlijk vrij eenvoudig.
- We spiegelen je Microsoft Advertising strategie aan je Google Ads strategie;
- We kijken naar specifieke mogelijkheden om uit te breiden;
- Campagne live!
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Microsoft Advertising voor jouw bedrijf? Neem dan snel contact met ons op.